4 dagar kvar

Sista helgen hemma i kalla sverige innan vi beger oss och jag har ett fullproppat schema de sista dagarna.
Imorgon är jag ledig och måste hinna med det mesta som ska göras. Tvätta bort all tvätt, sy det sista som ska med, städa undan här hemma så man kommer hem till en ren lägenhet mm. Sen imorgon kväll kommer "syster läsk" hit. Blir husmanskost, öl och en massa tv spel. Roligt som fan ska det bli.
På Lördag jobbar jag till 18, ska sen hem till pappa en sväng och dricka lite kaffe och surra skit, sen bär det iväg hem till Wangi. Hemma spa med ansiktismask, fotmassage ett glas vin och en massa tok.
Söndag jobbar jag hel dag. Så då hinner jag inte göra så mkt mer förrutom att dubbelkolla så man får med sig allt som ska med, tur att det är så pass varmt så man inte behöver ta med sig så mkt kläder, huvudsaken är att bikinin är ned packad.

Nu ska jag ta och hämta Mr A, ska handla öl åt grabbarna eftersom dom ska till fjällen över helgen och åka skoter , avundas inte träningsvärken Mr A kommer ha på flyget, he he.


// Kram jenni

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj vad tiden går fort

Herregud....

Denna gång kan du väl ta lite foton på "the locals"

när dom har karneval eller mumsar efterrätter =P

Jättefin bikini var det !

2009-01-08 @ 22:12:25
Postat av: jenni

Ja du bilder på det locals ska jag nog kunna ta denna gång, kan be alla som bor där rada upp sig på ett gruppfoto för dom är inte så många. :D

2009-01-09 @ 09:32:01
URL: http://jennilundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0