Gräsänka över helgen

Har precis varit och släppt av Mr A på jobbet, det sägs att dom ska på "utbildning" över helgen men om sanningen ska fram är det skoter, vildmarksbad och fylla som står på agendan.
Själv har jag ju ( som jag tidigare berättat) fullt upp i helgen och här hemma vet jag inte riktigt vart jag ska börja.
Ska jag städa eller sy först, eller blir det att jag lägger mig på soffan och pillrar i naveln.
Håller iaf på att packa med mig kläder och det är lika svårt varje gång man ska iväg någonstans. Vad är för mkt och vad är för lite. Under fem veckor hinner man ju variera sig så pass mkt så jag anser att jag har rätt till att ta med mig precis vad jag vill ha med mig, därför kommer det att följa med minst 3 par skor bl a. Ett par olika klännigar kjolar linnen mm. Tackar dock Disa som påminde mig om att underkläder nog vore en bra idé. Så ett stort tack.

Nu ska jag ta och få i mig lite frukost, vika undan tvätten och sen ta en sak i taget.

Ha en trevlig dag.

// kram jenni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0