knappt 8 dagar kvar

Nu räknar vi snabbt nedåt, om knappt 8 dagar åker vi.
Det mesta är färdig packat så nu är det bara garderoben som ska genomsökas efter tunnare kläder.
Ska bli så fruktansvärt skönt att få åka bort och ladda batterierna under fem veckor så man orkar ta itu med det nya året.
Imorgon ska Mr A och jag ner på stan och sola, sen blir det en tur ut till Birsta för att handla lite linnen som jag tänkte ta med mig. Ska passa på att färga ögonbryn och ögonfransar på Trudes så jag ser någorlunda normal ut nu när man blir utan smink i över en månad, vilket by the way gör underverk för hyn.

Nej nu ska jag ta mig en snabbdusch och sen slå på en film med Mr A.

// kram jenni

Kommentarer
Postat av: Nina

Hej !



Gud vad skönt det låter =)

Har du färgat fransar/bryn på Trudes förut ?

Nått du rekommenderar ?

Kram

2009-01-04 @ 22:03:02
Postat av: Nina

Ja gör det =)

2009-01-05 @ 11:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0