13 dagar kvar

Hoppas för guds skull att vädret  spricker upp så fort som möjligt.
Vill absolut inte ha regn den 25e, då vet jag inte vad jag tar mig till.

Idag är det iaf söndag och en ny arbetsdag väntar.
Jag somnade innan tio igår men jag känner mig inte riktgt utvilad ändå.
Kan bero på att jag är så pass snorig som jag är och snarkar mig igenom djupsömnen. Mr A håller på att bli tokig på mig.

Efter jobbet idag ska jag göra klart planeringen och maila över den till min kära toastmaster så vi kan boka in ett sista möte för genomgång. Snart finns det inte tid för någonting, virrvarret håller i sig.
Tror fan jag får magsår snart.



Kommentarer
Postat av: Erika

Hej hoppas vädret håller i sig.....en liten fråga vilken hemsida köpte ni era ed hardy kläder ifrån inns ju ett antal vill vara på den säkra sidan..SJUKT snygga kläder

ha de/Erika

2009-07-14 @ 22:37:02
URL: http://www.mathildas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0