förståndshandikappade?

Industrisemestrarna har dragit igång och i samband med dåligt väder har det resulterat i en enorm shopping mani ute på jobbet. Självklart behöver den större delen av befolkningen föda för att orka spendera sina pengar och då söker dom sig till oss på courten.
I förrgår hade, olyckligtvis, vårat kyl aggregat gått sönder på läskmaskinen så vi var tvungna att sätta upp en liten stor skylt där det stod att läskmaskinen tyvärr var tillfälligt ur funktion. dock täckte den inte hela maskinen så en av "tapparna" där det stod coca cola var synlig för kunderna.
Antingen är folk väldigt tjuriga, eller ja lite lätt förståndshandikappade för merparten av besökarna tog läsk ut denna "tapp"
Vänligt påpekade jag

jag - ursäkta men tyvärr är läskmaskinen ur funktion.

kund - men det gick  ju att ta coca cola.

jag - jo, men colan du har i ditt glas är varm för kylaggregatet har gått sönder.

kund - va är den varm!? Usch det vill jag absolut inte ha.



Nej men läs skylten då idioter!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0