Nu var det längesedan sist

Har haft fullt upp med alla planeringar och jobb, så bloggen har blivit lagd på hyllan nu under en tid.
Men har man fullt upp så måste man tyvärr offra det som offras kan och just nu vart det bloggen.

Idag var vi och hämtade ut våra ringar. Helt underbara i vit och rosé guld.
Oh, det pirrar lite i magen då jag vet att det snart är dags.
Vill helst av allt ta på mig ringen på en gång. Att vänta är inte riktigt min grej, men den som väntar på något gott...

Möhippan har blivit avklarad så nu kan jag andas ut efter en hel dag fylld av pinsamheter men oxå mkt skratt.
Har tyvärr inga bilder just nu då jag inte har fått sett en enda sedan den var. Men jag antar att det kommer en grand finale på det oxå. Med tanke på mina vänner och släktingar så vet jag att jag inte kan andas ut förrän jag har filmen i egna händer.

Nu ska jag slänga mig in i duschen för att svalka mig lite. Sen köra ut på jobbet.
Hoppas ni har en underbar dag i sommarvärmen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0