Raindrops keep fallin on my head....

Fy fan vilket jävla ruskväder det är ute. Sitter bara och väntar på att den där ryssvärmen dom lovat ska komma snart.
Mardrömmarna om regnrusk inför bröllopsdagen sitter i. Usch!!
Hoppas verkligen vi får sol. Annars vet jag inte riktigt hur vi ska lösa det problemet.

Klänningen satt som ett smäck iaf, så nu kan jag pusta ut när det gäller den. Tjejerna vart så fina i sina oxå.
Nu längtar jag till den stora dagen, hoppas allt går som planerat bara.

Just nnu försöker jag samla kraft till att göra klart bordsplaceringarna. Fulvädret har sugit musten ur mig och jag har ingen inspiration alls till något. Klippa, klistra och knyta känns inte alls som någon prioritering, vill bara sova......

Hoppas ni har en bättre dag än mig iaf..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0