Blivande Hockey fanatiker??

Var igår på min andra hockeymatch någonsin och måste faktist erkänna, att trots mitt icke existerande intresse för sport, så var det riktigt j***a roligt. "Skrot" och jag flög som virvelvindar ner till baren under pauserna och vi skrek som dårar under matchens gång. Kan nästan se mig själv bli en blivande stammis ute på Eons arena.
Om det beror på alkoholkonsumtionen, stämmningen eller att jag satt brevid en riktig hockey fanatiker som förklarade nästan alla regler kan jag tyvärr inte avgöra just nu, men kvällen var en utav dom bästa på länge.

Efter matchen åkte vi in till O´learys och förhöjde stämmningen lite extra med ett par shots och ett par cider. Lyckades avsluta kvällen ganska tidigt med tanke på att jag idag har en massa inplanerat samt att Mr A var i nycktert tillstånd under kvällen
( Tack för ditt tålamod min prins )

Så idag ska jag mest vara på hemmaplan förutom att jag har övertalat mig själv till en långpromenad. Dags att ta hand om sin kropp lite grann.

Hoppas ni får en trevlig dag.

kram // jenni



Kommentarer
Postat av: Jenny

Det är absolut ingen fara gumms=)Prata precis med Acke,jag har nämligen bil problem haha han är min personliga bil hjälpare

2009-03-06 @ 09:42:07
URL: http://jennyahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0