Changeling och kycklingwook

Gårdagens kväll bestod av en lugn och skön hemmakväll.
Har blivit lite för mkt springande på krog och matcher den senaste tiden så det känns som att jag måste dra åt handbromsen. Mr A och jag hjälptes åt att göra en riktigt god kycklingwook med bulgue och tzatziki som tillbehör.
Hade även varit uppe på ica och köpt en varsin påse godis som fick bli efterrätt.
Vi har bunkrat upp med en massa filmer så när det kom till att välja film vart det riktigt svårt.
Efter mkt om och men kom vi fram att vi ville se Changeling, har trots allt hört att den ska vara bra.
Vart absolut inte besviken över filmvalet. En fruktansvärt grym film om jag får säga min mening.
Har svårt att förstå hur en människa vägrar att inse sina fel och brister och istället gör allt för att skydda sina lögner. Kosta vad det kosta vill. Angelina JOlie gjorde en riktgit bra insats i rollen som mamma. Klart sevärd!!




Kram // jenni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0