Dags att planera på riktigt

Tiden går så fruktansvärt fort. Nästan för fort ibland.
Om fem månader stundar bröllop och jag/vi har tusen saker att göra.
idag har jag tänkt att jag ska sätta mig ner och börja skriva inbjudningarna. Vi bestämde att vi inte ville ha en massproduktion av korten så jag har suttit med mina flickor och handgjort varenda kort. Ska ringa och gå igenom menyn så jag kan göra menyhållare och informationsbladen.
Lokalen är redan bokad och Mr A ska ringa och boka prästen som ska hålla i ceremonin.
Måste även prata med Monica som ska göra blomsterarrangemanget med bågen och bordskreationerna.
Har inte ens bestämt oss för vilka färger vi vill ha.
Låtlistan och mkt mer ska bestämmas... pust!
Hoppas bara att tiden ska stå stilla ett tag så det inte blir för mkt stress.


                                   


Idag är det iaf även en städ dag. Men jag känner att det börjar komma en förkylning krypandes så jag har egentligen ingen ork för något. Måste ta itu med saker och ting.


Kram  // jenni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0