Fredag morgon

Helgen har intagit sin position och jag är tröttare än vanligt.
Kom inte hem förrän vid nio igår och var så trött så jag visste inte riktigt vilket ben jag skulle stå på.

Idag blir det en ny arbetsdag.... hela dagen, som följs av lite roligare saker.
Imorgon ska vi nämligen på 30-års fest. En av Mr A´s barndomskamrater fyller år, ska bli roligt för jag har inte umgåtts så mycket med hans barndomskamrater.

På Söndag ska jag ha "ljusparty" Ha ha jag tror jag har bjudit för många för att vi ska få plats riktigt men får väl möblera om lite och se till så det finns sittplatser för alla.

Ja det är lite av vad som händer i helgen.
Hoppas ni får en trevlig dag.



Bild från då vi var i gbg på bruce springsteen konsert. Mr A med ful mustasch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0