Lördag = arbetsdag

Mitt arbetsschema är lite annorlunda jämfört med på andra arbetsplatser.
Jag jobbar varje lördag ( inte för att jag egentligen har något emot det) men det gör det hela lite svårt att planera vissa saker.
Idag är en sån där dag då jag käner att jag skulle vilja vara hemma och plocka navelludd.
Gå runt i morgonrock och inte göra ett skit.
Men plikten kallar och även Mr A jobbar varje lördag så egentligen skulle det nog vara ganska trist att strosa omkring för sig själv.

Imorgon är en ny arbetsdag så ikväll händer det faktist inte så mkt. Funderar på om Mr A ska få åka på systemet och köpa hem en flaska vin som man kan sitta och smutta på. Spela playstation och bara mysa.
Fick en vattenpipa av Wangi i julklapp, kanske ska ta ner den från hyllan och testa äppeltobaken vi fick med.
Vart mest bara en massa ordbajs av det här, men vafan man måste få tiden att gå innan man måste utföra sina uppgifter här i samhället.

Hoppas ni får en trevlig dag.

kram // jenni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0