Med brist på andra idee´r.

Sitter här på morgonkvisten och har inte så mkt för mig, så jag tänkte att jag hänger på trenden som flyter runt på alla bloggar. Får se om jag lyckas eller om jag kanske helt enkelt måste lämna blanka hål.


1. Vad heter du? Jenni
2. Ett ord på fyra bokstäver:  Jude
3. Flicknamn: Jannike
4. Pojknamn: Jenz
5. Yrke: Jultomte
6. Färg: Julröd
7. Klädesplagg: Jeans
8. Mat: Julbord
9. Sak i badrummet: Jästtebletter ( vitaminer)
10. Plats/stad: Jönköping
11. En orsak att vara sen: Jätte stor lastbil blokerade e4an
12. Något man skriker: JÄVLAR!
13. Film: Jabberwocky
14. Något man dricker: Juice
15. Band: Judas priest
16. Djur: Järtteharkrank
17. Gatunamn: Januarivägen
18. Bil: Jaguar
19. Sång: Jennie, jennie....
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Jitterbugg



Utmanar mina kära vänner : Petra, Jenny och Angelica.
Lycka till med utmaningen


Kram / jenni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0