Mysig hemmakväll

Kom hem för ca en timme sedan efter ett arbetspass som faktist var lugnt och underbart.
Tycker egentligen om att jobba har jag märkt. Kan bero på att jag har haft semester en längre period och fått vilat upp mig lite. För det var längesedan jag kände att jag kunde skratta utan att behöva "klistra fast" detta leénde.

Mr A hade varit och införskaffat lite nya växter till vårat akvarium, de flesta dom tyvärr då vi varit borta.
Vart riktigt fint och nu syns det att det faktist finns något som lever därinne.
Har precis gjort iordning lite middag, vart idag pasta sallad i brist på både energi och fantasi. Ett par glas vitt vin och en bra film så är kvällen förgylld.

Hoppas ni får en trevlig dag mina vänner

Kram // jenni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0