Ny vecka nya tag

Måndagen har varit en mycket lång dag. Har inte haft så mkt folk på jobbet så jag och Dr Alban har städat som galningar  var en sväng då jag till och med fick ont i hjärtat ett par timmar  Har nu äntligen kommit hem och slagit på tv:n.
CSI är ett måste. Har följt serien sen den började och har nog inte missat ett enda avsnitt. Får aldrig nog.

Imorgon är det en ny arbetsdag, lyckligtvis är det en kort dag då jag kliver av vid halv två. Ska då snabbt hem och äta ett rejält nellanmål för imorgon ska jag faktist iväg och träna med min Wangi. Ska försöka att återta mitt tränande så man får upp energin samt blir riktigt snygg i klänningen till sommarn.

Kram // jenni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0