Positiva tankar.

Jag är nog lika intressant som en gurka från hemköp.
( Om man ska kolla över statistiken på min blogg )

Skulle jag komma in som ett e-mail skulle jag nog sållas bort direkt till skräpkorgen.
Där all annan onödig information samlas.

Men å andra sidan så lever jag i den verkliga världen och där är jag en väldigt positiv person med mkt humor.
Jag är älskad av min underbara sambo, mina föräldrar, syskon och vänner och jag har precis allt jag kan önska av livet
                                                          
( Förutom små justeringar i min kommande framtid)

Och det är väl ändå det viktigaste.

Så även om jag kanske inte är en storbloggare med hög statistik så är jag en jävligt underbar "gurka"





Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, klart att du är intressant :)



jag har förresten mailet dig, sett det?



2009-03-19 @ 16:33:47
Postat av: Anonym

Det där är en squash =)Bara så du vet :-P

2009-03-20 @ 05:03:12
Postat av: Frida

Hahahahha!!!

Anonym gav mig anledning att garva högt 06.36 på morgonen ! Bra jobbat, hahaha!



Jag tänkte inte alls på att det var en squash !

Humor :)

2009-03-20 @ 06:38:47
URL: http://phridan.blogg.se/
Postat av: jenni

Ha ha, tänkte inte själv på det. Kan bero på den snygga kamouflagen.

2009-03-20 @ 06:52:19
URL: http://jennilundgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Alltid kul att roa någon på morgonen =)

Tyckte dock det var en fin squash :-P

Trevlig dag!

2009-03-24 @ 11:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0