Prova klänning

Mr A fick idag tag på tjejerna som ska få i uppdrag att sy upp min  bröllopsklänning
Fick en tid imorgon kväll vid åtta tiden. Så då tar jag med mig tjejerna samt min mor och provar ut vilken jag vill ha på min speciella dag.
Har hittat ett par som jag är riktigt sugen på, men man kan inte vara säker för man har provat och sett hur den sitter.
Kanske finns någon annan som jag fastnar ännu mer för. Som sagt man vet aldrig.

Sitter nu med ett ex antal buffé böcker, söker febrilt efter olika deserter att välja på.
Eftersom tårta inte riktigt är min grej så har vi bestämt att vi ska ha lite olika små deserter att välja mellan. Något som passar alla smaker.
Ja det rullar på här på Vapelvägen och Mr A hjälper till så gott han kan.

Nu ska jag göra mig en stor kopp te, grönt te med citrus smak, samt krypa upp i soffan brevid min blivande och bara mysa.

Ha en trevlig kväll.

Kram // jenni



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0