K*k huvud

Nyss hemkommen från ett långt arbetspass.
Den "röda veckan" kom smygandes och slog till hårt på jobbet.
Så har haft en sjuk värk hela dagen.
Inte nog med det så drog jag på mig världens huvudvärk de sista 4 timmarna.
Så utan alvedon med både magsmärtor och huvudvärk har jag stått med ett leénde på läpparna och tagit ordrar från kunderna.
Egentligen har jag varit så trött i huvet av all värk så jag vela sparka varend ajävel i ansiktet.
Men men, ibland är man bra på att dölja sina känslor.

Har nyss tryckt i mig ett x antal alvedon ( säkert mer än nödvändigt )
Mr A har gjort mys fika och jag ska nu krypa upp i hans knä och begära en "skalp" massage.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0