Idioter

Godmorgon alla.
Har precis kommit ut ur duschen och ska sätta mig på balkongen med en stor kopp kaffe.
Håller på att göra mig redo för ännu en dag bland idioterna.

För något år sedan så jobbade jag på en mindre bar/pub inne i centrum.
Vi hade öppet ända tiil kl 4-5 på morgonen under helgerna, vilket gjorde att man då var det sista ragget innan dom gav upp och gick hem. Mkt idioter kom in och kunde vräka ur sig bäde det ena och det andra utan att ens blinka.
Så stod jag häromdagen på mitt nuvarande jobb och nästan längtade tillbaka.
Anledningen? Jo jag tänkte att idioterna som kom in på baren/puben åtminstonde kunde skylla sin idioti på alkoholen.
Men kunderna jag får på mitt nuvarande jobb dom är bara för det mesta idioter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0