Ledig dag

Och som ni ser nedan så har jag inget inplanerat.
Så vad som händer med denna dag har jag ingen aning om.
Det enda jag vet att jag egentligen borde göra är att åka ut på jobbet och hämta arbetskläderna.
Borde ju egentligen ha tvättat dom idag.
*suck* känns inte så lockande att åka dit på sin lediga dag.

På lördag är det klassfest och jag ser verkligen fram emot att få veta vad som har hänt med de flesta från högstadiet.
Det enda jag inte gillar är att vi ska vara på Aveny. I don´t like that place. Men man kan ju inte få allt så det är lika bra att gilla läget.

Nu ska jag ta och slå på kaffebryggaren, behöver en rejäl dos med kaffe innan jag bestämmer mig för vad som ska ske denna dag.


Kommentarer
Postat av: Sära

Aveny är ju kööööng, enda stället i stan man kan röja ordentligt utan att nån tittar snett.. ja... förutom dallan då förstås!!

2009-05-22 @ 12:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0