När man får oväntat besök

Då bjuds det på nyponsoppa.
Min lillebror Beppe  har spenderat natten hos oss.
Han är kaliber 5 och en dom charmigste små trollen jag träffat.
Det är tusen frågor och munnen går i ett, så har knappt sovit en blund inatt.
Klockan 3 inatt gav Mr A upp och gick och la sig på soffan.
Beppe hade då både slängt armar och ben över Mr A så han fick flytta ut sig mer och mer.
Vid 4 tiden vart jag väckt av en liten frågvis Beppe som undrade vart Mr A hade tagit vägen.
Jag förklarade att han hade lagt sig på soffan, Beppe godtog det som svar och  bredde ut sig lite extra på den tomma sidan.
På morgonen fick jag förklaring av Beppe varför han hade snurrat runt som en orkan.

- Jag visste att han ville sova i vardagsrummet så jag hjälpte honom. ( med en belåten min )

Ja dom är allt bra härliga dom små trollen, kan inte låta bli att skratta för mig själv då jag  vet att vi själva kommer sitta här om ett par år med ett eget litat troll som surrar i 390....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0