Short hair

Bakade jätte fina cup cakes med Lillebror idag. Tyvärr är allt som har med tårta och bakelser att göra för sött för mig. Så vi körde ner till Mr A´s jobb och bjöd hela personalstyrkan på lite eftermiddgsfika.
Var mycket uppskattat.
Kikade på en film och åt lite lunch.

Lillebror har fått klippt bort det mesta av mitt hår nu.
Känns lite ovant då det vart kortare än väntat.
Men som jag har sagt varenda gång jag sätter mig frisörstolen.
- Det är bara hår, klipp som du vill det växer ut igen.

Så nu sitter jag här med "kort" hår och sörjer över ryamattan som ligger på golvet.
Snart ska "snabeldraken" få sin middag och jag får nöja mig med det lilla som är kvar på mitt huvud.
Faan att jag aldrig lär mig. Tacka gudarna att det finns löshår.

( Tack ändå lillebror, det vart fint. Behöver bara vänja mig vid längden )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0