Strålande morgon

Hej alla vänner. Idag är det strålande sol ute och det ger en aoutomatiskt en extra kick av energi.
Eftersom jag igår städade så att det bokstavligt talat började blöda i ett av mina fingrar ( en incident med stjärnmejseln) Så har jag idag inget jag behöver göra innan jag börjar jobba vid halv två.
Hmm, har försökt att ringa min farbror för jag tänkte jag skulle åka iväg och hälsa på min gudson. Men än så länge har tydligen ingen vaknat hemma hos familjen Johansson/Örneklyft. Man förväntar sig ändå att en familj med tre barn som går i skola/dagis ska vara vakna just nu. Men det är väl bara att ringa tills dom pallrar sig upp ur sängarna.

Kläderna som vi beställde i förrgår är på väg till Sweden nu. Fick mess om att pengarna har kommit fram och kläderna skickas inom 24 timmar, så jag är verkligen på toppen humör.

Hoppas ni får en trevlig dag.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0