Tiden går så fort

Så jag satt och funderade en stund då det plötsligt slog mig att det bara är två månader kvar innan den stora dagen är här. Jag får lätt panik över allt som ska hinnas göras och jag vet inte vart jag ska börja.
Att dirigera ut uppgifter är något jag har svårt för att göra, jag vill ha perfektion och om jag inte får göra saker själv så vet jag inte hur det kommer att bli.
Låter kanske löjligt men det är ändå min dag.

Så imorgon innan jobbet ska jag ut till Panduro och hämta cerenit leran jag har beställt.
Kvällarna i veckan kommer nog att tillbringas med pyssel, pyssel och mera pyssel.
Måste nog skriva en lista så jag kan "beta" av saker och ting i ordning. Struktur kallas det.
Vilket behövs så jag inte gör tusen saker åt gången ( har en tendens att göra det )

Ikväll hade jag tänkt försöka få med mig Mr A ut till birsta men det är nog lönlöst eftersom det är Csi.
Så får försöka övertala honom en annan dag.

Ha en trevlig kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0