Helgen som varit ( dock uten bilder )

Kameran har inte fått följa med som det egentligen var menat.
Men kan iaf slänga in en liten uppdateringen utav helgen som varit.

På FRedagen fyllde Mr A 32 år. Han trodde att han gick säker men ack så fel han hade.
Han fick ett mkt färggrant paket levererat till jobbet, fyllt av mina kläder och en sexig midjeväska från intersport. I denna utstyrsel  ( samt en illgrön rockperuk ) fick han gå tarzan stigen. Ha ha, han var så sexig där han gick i minimala kläder.
Sen bar det iväg på öl provning hemma hos broder läsk. Där han fick spendera ett par timmar medans vi ställde ordning en riktig brak middag hemma på Vapelvägen. Trots våran lilla 56 "kvadratare" fick vi till ett långbord för 10 pers i vardagsrummet.

200 helium balonger prydde vårat tak!!

Så det var ett rejält "barnkalas" förutom all alkohol som flödade.
Kvällen avslutades med ett par flaskor champagne och singstar. Så här i efterhand tycker jag nästan synd om våra grannar som varit tvugna att lyssna på våra vackra "sångröster"

På lördagen vart det taxi till jobbet. Bilen fick stanna kvar hemma, vilket jag även tror att min hjärna gjorde. Har aldrig varit med om en längre dag, för varje timme som gick vart jag mer och mer ett vrak.

Efter jobbet åkte vi upp med Stefan och Jenny till stugan, lite rödvin grillning och badtunna vart det denna kväll. Trots att det var ca -5 grader ute så var det en riktigt skön kväll.

Ja det är lite av det som har hänt under helgen, ber om ursäkt för att det inte vart några bilder. Men en uppdatering vart det iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0