Viktångest!!!

Ja Jenni Landin fick sig en tankeställare då hon gick ut ur duschen.
En amöba-lknande figur var just vad hon såg i spegeln.

Har insett att jag kanske har njutit lite väl mkt av livets goda och nu känns det som att det är dags att börja ta hand om sin kropp lite mer.
Motivationen finns dock inte där riktigt men det är ett hinder man får hoppa över.
Vill trots allt kunda titta tillbaka på kommande semester bilder utan att behöva skämmas för min egen kropp. Så det är väl dags att ta på sig rejält med kläder och börja promenera.
Mr A får allt bita i det sura äpplet och följa med mig på mina promenader, annars kommer det inte att fungera.

Nu jävlar siktar vi in oss på Beach 2010 ( blir januari som beachen ligger framför mina fötter )

Så är det någon som har tips för att få motivationen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0