Det sparkar för fullt.

Jag har en riktig liten fighter i min  mage.
Varje morgon då jag vaknar sparkar den lille krabaten och jag blir så full i skratt.
Tänk att en så liten filur, på endast 19 cm, kan föra sånt liv.
Känns som elektriska stötar inne i magen, det är helt otroligt.


Skolan flyter på och jag har precis avslutat kursen i företagsekonomi med högsta betyg.
Känns så underbart att allt flyter på precis som jag vill.
Denna vecka har vi ganska mkt som ska redovisas i de andra ämnena, men jag har allt förtroende för mig själv och jag vet att jag klarar av det om jag bara lägger i en extra växel.

Så medans jag återgår till skolarbetet önskar jag er andra en mysig kväll med massor av kärlek.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0