Host host

Förkylningen som jag dragit på mig verkar inte vilja släppa.
Har fått ett beroende av Nezeril så det hjälper inte att använda den lika bra som förut.
Hostar gör jag oxå som en dåre och ärligt så tror jag inte att bebis gillar det speciellt mkt.
Varenda gång jag får en hostattack så trycks livmodern fram och trycker på magen så det känns som att det snart kommer ut en liten alien strax ovanför naveln.
Känns lite läskigt men förhoppningsvis så släpper det förr eller senare.

Mr A har varit dålig så han ligger utslagen på soffan just nu medans jag springer omkring och plockar överallt, tvättar och torkar.
Nej nuj ska jag springa upp på affären och handla lite, sen tänkte vi krypa  ner i soffan och kika på newmoon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0