Livet i korta drag

Har börjat skolan nu, så det tar upp det mesta av min vardag.
Långa dagar och en massa läxor. Men jag känner att jag trivs med det och vardagen flyter på.
Magen växer i rask takt och funderingarna på att det kanske är mer än en liten "bäs" där inne dyker upp lite då och då. Den 14e April ska vi på ultraljud och kika så "bäsen" mår bra.

Sitter ute hos Jenny och Ronja just nu, Ronja det lilla busfröet kryper omkring och slår på allt.
Hon börjar bli riktigt stor nu och lik sin far så man får ibland rysningar när man tittar på henne.

Gud du är verkligen saknad min vän, vi väntar fortfarande på att du ska kliva in genom dörren som om inget har hänt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0