3 veckor går väl fort?

Eller kommer man att behöva springa i trappor på grund av att man har gått över tiden.

Är det sant att man bara åker in på sjukhuset, möter upp storken och sen är redo att åka hem?

Om så är fallet, varför ska man behöva packa med sig en massa kläder?

Ja vad kan jag säga, nervositeten börjar nog krypa upp längs ryggraden på mig. Vet ju trots allt inte vad jag har att vänta mig riktigt, men om kvinnor har kunnat gjort detta i urminnes tider så ska väl för fan en annan kunna klämma ur sig en "elefant" eller....

Nej vill inte tänka mer på detta, ska hämta posten , dammsuga och sen åka och klappa kycklingar hos Jonas och Jennie.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0