Bära eller brista.

Vi gör ett försök trots allt.
Åker upp till stugan över natten och hoppas på att det inte blir nå bebis på vägen dit :)
Eventuellt ska mamma följa med upp med Diva ( hennes Amstaff )
Hon kan behöva komma ifrån statslivet lite hon oxå.

Känner att lugnet som finns där uppe är väl behövligt.
Har gått omkring stressad hemma i flera dagar utan att egentligen ha gjort något.
Varit rastlös och bara väntat på tecken att bebis ska vara på väg.
Är nog på grund av att jag börjar bli riktigt nervös.

Kan tänka ibland att jag inte är riktigt förberedd på att bli mamma och oron över att inte bli den mamma jag skulle vilja vara. Visst är det något tiden får utvisa men rädslan över att misslyckas är enorm.

Känner att jag börjar gå in lite väl mycket på djupet nu, så för mitt eget bästa ska jag sluta nu.


Hoppas ni får en trevlig dag/ kväll


Kommentarer
Postat av: Bibbi

Jag börjar också bli närvös faktiskt kan inte sova på nätterna. Men inte för att du inte ska bli en bra mamma det vet jag att du kommer att bli. Alexander och Du blir världens finaste föräldrar så det behöver du inte fundera på. Går i väntans tider även jag hoppas det blir snart./Kram från farmor Bibbi.

2010-08-22 @ 17:38:39
Postat av: Angelica

Ni kommer bli världens bästa föräldrar... det vet jag!!!!

2010-08-22 @ 21:50:58
Postat av: Angelica

Förresten, läs denna... Skumt...

http://st.nu/start/sundsvall/1.2269232-nybliven-mamma-chockad-efter-bb-vistelsen

2010-08-22 @ 21:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0