Blir en ny tripp till helgen

Eftersom det gick så bra i Lördags så har vi bestämt att vi åker ut till stugan igen till helgen.
Denna gång vankas det surströmming, något jag absolut inte vill missa.

Annars har jag lite av varje jag ska göra under veckan innan helgen.

Torsdag: Träff med jobbcoacher på tonhallen. Har fått en kallelse från arbetsförmedlingen. Fråga mig inte vad jag kan erbjuda arbetsgivarna i lokalen, kanske en extra plats att ställa kaffekoppen på ( magen)
Blir middag med Mr A och Fredrik på kvällen, vart har vi inte bestämt ännu. Så ska filura ur det under kvällen.

Fredag: Baka med Jenny inför helgen. Eftersom man fyller hela 27 år nu på söndag så tänkte jag att man kanske skulle ha något gott att bjuda på. Blir en snickerskaka och något annat att sätta tänderna i. Vad som händer under kvällen har vi inte planerat ännu. BLir nog mest bara en lugn kväll

Lördag: Åka ut till stugan och äta surströmming. Blir kvar där över natten med svärföräldrarna.

Söndag: Tårta och mysigt sällskap på Vapelvägen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0