Gick utmärkt

Var ingen fara att åka till stugan, ingen bebis kom under natten.
Däremot var det fruktansvärt varmt under natten eftersom min svärfar hade dragit igång en brasa innan vi gick och lade oss för natten. Kändes som att vi sov i en bastu, samt att mammas hund "korven" inte tog sig upp i sängen, så jag fick lyfta upp henne annars skulle jag ha fått varit vaken hela natten och lyssnat på hennes gnällande.

Tog en lång promenad med Mr A i förrgår, tänkte att bebis kanske skulle vilja komma ut om jag ansträngde mig lite. Icke då, slutade med att jag fick lite mer förvärkar än vanligt. Men mest ont i ryggen :(

Så nu har jag gett upp, kommer inte att testa olika knep för att få igång värkarna. Går jag över tiden så gör jag. Det är bara att bita ihop och kämpa på med stor magen. För förr eller senare så måste detta lilla monster titta fram :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja förr eller senare så kommer nog h*n ut ;)..Det är ju bara det att jag är sååå nyfiken =D

2010-08-25 @ 15:26:37
URL: http://jennyahl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0