Batterierna kunde ha varit bättre laddade

Känner mig inte riktigt laddad inför middagen ikväll.
Skulle lika gärna ha kunnat stanna hemma i sängen och läst.
Men det var då tyvärr den enda dagen då vi alla kunde sammanstråla så det är väl bara bita ihop och hoppas på att man orkar hålla sig vaken under middagen.

Var på bio igår med Jenny, Jeanette och Bettan. Såg Eclipse, gillar inte filmerna speciellt mycket. Beror nog på att jag har läst böckerna och då skapar man sig sin egen uppfattning, men det var kul att göra något. Tyvärr så tyckte jag att det var fruktansvärt varmt i biosalongen, sätena var obekväma och magen hård som en sten. Så mitt bio besök var inte så trevligt som jag hade hoppats på. ( kan vara hormonerna som talar ) Men roligt att umgås med flickorna.

Nu ska jag slänga på mig kläderna och invänta på att Mr A ska plocka upp mig så vi kan hämta upp hans brors bil.

Önskar er alla en underbar kväll i solen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0