En fruktansvärd dag

Gud jag kommer inte att överleva denna värmebölja.
Det tar på mina krafter något så fruktansvärt.

Har i allafall lyckats städa bort det mesta av slipdammet, hunnit åkt ut till birsta och köpt ny bark till ormen, köpt ett par nya gardiner till köket och varit till Jenny och ätit pannkakor. Så här har det varit fullt upp. Var som tidigare sagt även ner på arbetsförmedlingen och skrev in mig också.

Just nu håller Mr A på att slipa och spackla det sista i hallen. Våra tapeter har kommit så dom hängs nog upp redan imorgon. Själv gör jag middag och går omkring och åmar mig. Kan inte vara lätt att vara gift med mig för tillfället, ha ha.

Monstret i magen bara växer och växer. Det senaste dygnet har han/hon levt rövare i magen. Ben och armar har gått som trumvirvlar där inne, så det har inte varit så mycket sömn. Men det är bara att hålla ut i 9 veckor till.

Ha en underbar kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0