Inte en räv i sikte

Kom hem från stugan igår kväll. Trötta som två potatisar damp vi ner i soffan och kikade på The Wolfman, en film som jag helt ärligt kunnat klara mig utan.
Inte faan såg vi någon rävunge heller, lite smått deprimerad vart jag faktist över det, men man kan ju inte få allt här i livet. Hade trots allt stulit med mammas vovve, världens finaste Amstaff.
Hon heter DIva och man skulle kunna säga att hon beter sig som en sådan oxå. Hon kunde inte sova i fotänden som en normal hund, nej det var raklång brevid mig med huvudet på kudden som gällde.
Hur hon fick plats brevid min tjockmage har jag ingen aning om, men hon lyckades.

Har försökt planera så att jag får en fullspäckad dag istället för att sova bort hela.
Så vi får se om jag lyckas:

* En lång dusch
* Kaffe hos Jenny
* Åka ut på Vindhem och våldsgästa farfar
* Titta på ett hus med Mr A
* Laga middag
* Tapetsering av hall
* Ligga död som en sill på soffan


Önskar er en underbar dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0