Langos, langos och mera langos...

Sista dagen på gaufesten här i Sundsvall.
Har inte haft något behov av att lösa in mig i år och gå omkring bland fyllon med min gravidmage.
Men idag ska faktist jag och lilla "monstret" åka ner och äta langos. I mängder.
Mr A ska jobba i något HD tält under dagen så tänkte svänga förbi honom och kika på motorcykel symfonin som spelar vid två tiden.
Sen drar vi upp till stugan och letar räv.
har fått höra från en mycket säker källa att det är en liten räv unge som springer omkring på gräsmattan där ute. Självklart måste jag bara se den, älskar alla små djur skulle kunna samla dom allihopa och ha dom i våran "stora" lägenhet. Tror dock inte Mr A skulle bli så glad om jag började ta hem alla söta djur jag ser. Men det är lockande. Nog om det.

Ska försöka få med mig min kära mor ut till Lagfors, tror hon skulle behöva komma ut på landet lite och få slappna av riktigt. Så det blir mitt stora projekt för idag. Övertala min kära mor.

Hoppas ni får en underbar dag, idag går det att andas ute i värmen.




                         








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0