Slipdamm ta mig fan överallt.

Försöker intala mig själv att det är värt allt slipdamm här hemma, att det kommer bli så otroligt fint så det är värt att skura varje dag. Problemet är bara att det tar ju aldrig slut på skiten. Det kryper runt i varje vrå här och eftersom man är lika smidig som ett kassa skåp så är det inte världens lätaste att få bort *suck*


Senare idag tänkte jag faktist ta en paus från städningen, ska gå ner till badet med Sara och prata lite skit, vem vet man kanske till och med svidar om till bikini och tar sig ett dopp med alla barnen som härjar där nere. Undrar om jag får plats i bassängen *ha ha*

Nej åter till eländet, stereon på högsta volym. Brukar gå lättare att städa då.



Skulle inte sitta helt fel med en sommardrink just nu.
synd att bebis och jag inte gillar samma saker.






                                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0