Som Gert Fylking skulle ha sagt.

Äntligen!!!

Skolan är klar, så nu kan jag bara luta mig tillbaka och njuta av att vara ledig ( och tjock )

Igår var vi och inhandlade spjälsäng och tapeter till hallen.
Renovering pågår för fullt här hemma och förhoppningsvis är hallen klar till helgen så vi kan börja med sovrummet så fort som möjligt.
Mr A har börjat yra om att han vill ha in en röd våd i sovrummet, men jag är inte lika pigg på det så det kan bli en liten diskussion där.
Hmm, jag vill ju ha lila detaljer, kanske även lite grönt. Men röd är inte min starka sida då det gällr färger. Ja vi får se.

Idag ska jag skriva in mig på arbetsförmedlingen,suck, absolut inget jag har lust med. Men något som måste göras. Senare ikväll blir det middag på Jops med tjejerna från klassen, en liten avslutningsmiddag kan man säga. Ska bli trevligt och ikväll kanske jag är lite piggare än vad jag varit de senaste dagarna, så har jag tur är jag vaken under middagen oxå.

Nu ska jag hoppa in i duschen, städa undan lite här hemma och sen bär det av ner motstan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0