Staden bakom flötet

Har tillbringat min dag i Härnösand med Wangi, världens mest underbaraste.
Har dock inte orkat med så mycket i denna värma, men vi har haft det mysigt ändå.
Var en sväng på Dollar store, vart besviken för jag vill mig minnas att det var bättre förut. Mer skit att inhandla. Men så var inte fallet idag.
Efter det tog vi en sväng på "stan" och sen låg vi mest på hennes soffa och surrade.

Nu står Mr A i duschen och vi har tänkt att vi ska ta en sväng ner på gatufesten och käka lite, se om det finns något om tilltalar mig i alla dessa tält.
Synd att man inte vågar sig på att åka karuseller, men tänkte försöka undvika att föda 8 veckor för tidigt, ha ha.

Hoppas ni får en underbar kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0