Ta mig här och sätt mig där....



Just precis så känner jag mig just nu.
Är så trött så jag inte ens vet vart jag ska ta vägen.
Har precis lämnat av Mr A på jobbet och åkt bort till min käre far, ska lämna av en tv samt en dataskärm som inte får plats hemma på Vapelvägen. Möblemanget krymper för att ersättas av andra möbler, i mindre storlek :)

Idag är det meningen att min kära Jenny ska komma bort och hjälpa mig med lite städning, dock har jag städat undan det mesta så lär nog bli en massa surr istället. Men det är som sagt bara trevligt med sällskap.

Nej nu måste jag försöka ruska liv i fader så jag kan få ur tvn ur bilen, klarar det inte själv eftersom mina muskler inte är vad dom varit ( sen skulle Jenny, Wangi mfl skälla ut mig efter noter om dom fick höra att jag burit omkring på en tv )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0