Vi flydde fältet

Direkt efter middagen i fredags så bestämde vi oss för att åka upp till stugan.
Kände att vi ville komma bort ett par dagar för att ladda om batterierna.
Tyvärr så resulterade det i att jag vart mer trött efter stugbesöket än innan.
Gud jag står inte ut med denna hetta. Vill helst ligga på golvet naken med en gigantisk fläkt.
Men hur skulle det se ut, ha ha.

Sköt upp mitt besök på arbetsförmedlingen så det blir bara till att ta tjuren vid hornen idag och rulla ner dit. Sen blir det raka vägen hem igen och städa HELA lägenheten från slipdamm.
Känns underbart ( eller kanske inte )

Måste hitta någon dum jävel som känner sig sugen på att städa min lägenhet i denna värme.
Någon som känner sig manad??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0