Akutmottagningen är inte rolig

Åkte upp på akuten igår. Har haft misstankar på att det kan ha varit en tarm eller en muskel ovanför naveln som är anledningen till att jag till och från har haft kraftiga smärtor.
Efter att ha suttit i åtskilliga timmar med hormoner som gjort att man gråtit ögonen ur sig i intervaller fick jag äntligen komma in och veta vad det var som spökade.

Ett ganska rejält bråck!

Dock kunde jag inte få träffa någon från kirurgen eftersom de var upptagna och förmodligen skulle ha varit det i flera timmar, så hon kunde inte svara på om bråcket klämde på någon tarm.
Kommer antagligen få en kallelse till kirurgen under veckan, inte roligt att vänta.
Jag vill vet nu vad detta bråck kan ställa till med!

Allt var i alla fall bra med bebis, det lilla krypet rörde sig som en fisk och vi fick till och med se det lilla krypet "vinka" med lilla handen.
Och huvudsaken är väl att den lilla mår bra.

Nu ska en trött Jenni luta till sig på sofflocket och vila lite, hoppas ni får en trevlig fortsatt kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0