Endast 4 veckor kvar

Nu är det bara 4 veckor kvar av skolan och jag känner mig riktigt stressad just nu. Avslutade en kurs idag och har två till som avslutas på torsdag då vi har en stor redovisning och en hemtenta som ska lämnas in. Håller tummarna att det går vägen för mig, annars blir jag deprimerad.

Hemma börjar det att hända saker. Har tagit bort datahörnan och ska nog börja tapetsera till veckan så vi kan börja flytta runt möblerna i lägenheten. Måste få ut byrån så jag kan måla om sovrummet. Skulle så gärna vilja ha det gjort innan "krypet" kommer.

Till helgen ska jag först på lillebrors skolavslutning under fredagen så måste prata med min lärare att jag måste gå lite tidigare. På lördag ska jag och Mr A vara barnvakt åt hans chef´s son Mio och på söndag åker vi upp till stugan. Förhoppningsvis kommer jag att ha hunnit med mig med skolarbetet så jag bara kan sitta och ta det lugnt i solen.

Nej nu ska jag ta och äta lite lunch, hoppas ni får en bra dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0