Godmorgon.

Igår var vi ute på IKEA och kikade på lite barnsaker.
Hittade skötbord, barnsäng och en massa annat som ska inhandlas inom en snar framtid.
Vårt stora problem är att vi inte kan göra något förän vi har fått ordning på hallen, eftersom vi ska flytta ut saker från sovrummet.
Men förhoppningsvis så ska det vara klart snart.
Börjar bli nervös med tabke på att det bara är 11 veckor kvar nu innan ankomst av bebis.

Ska åka upp till stugan imorgon och slappna av lite. Mr A och hans far samt bror ska fortsätta bygga på bastun medans jag har tänkt att inte göra något alls, plugga lite inför provet på tisdag, men mest sova. Känner att jag lider av sömnbrist just nu. Kan inte minnas den dagen jag sov en hel natt.

Idag ska jag in till stan, ska hjälpa Gunbritt färga håret, sen ska vi handla sängkläder till bebis och jag tänkte kika om jag hittar ett par fina skor till klänningen jag köpte igår. För en gångs skull hittade jag en skön sommar klänning som inte ser ut som ett tält.

Hoppas ni får en underbar dag, trots regnet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0