ny dag, nya tag

Är ny vaken, för en gångs skull har jag sovit längre än till halv åtta.
Kan bero på att vi inte var hemma förrän klockan två i natt.
Mr A och min farbror satt i "pojkrummet" och drack öl medans jag och Janet kikade på tv och surrade skit. Hade en jätte mysig kväll i går. Det var skönt att få komma iväg och träffa lite folk.
MIn lilla kusin Celessia har blivit så stor, hon pratar och pratar om allt möjligt och det är så roligt att sitta och lyssna på henne för man vet aldrig vad som ska komma ur hennes mun.
Tyvär låg Celine och sov så kunde inte krama det lilla skrotet, men får bli nästa gång vi åker upp.

Idag ska jag inte göra ett skit tror jag, tänkte lägga mig på soffan och kika på "the box" förhoppningsvis en bra film, men om inte så kan jag alltid passa på att sova lite mer.

Ha en bra dag i regnrusket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0