Dags för inskrivning

Uppe med tuppen, sitter och dricker en kopp kaffe medans Mr A sitter och läser instruktionsboken till våran nya bil (!!!!) Jo du snart glider jag omkring i en SAAB spotkombi Aero, riktigt fin. Så blir roadtrips till sommaren Jenny.

Klockan 8 ska vi på inskrivning på MVC, lämna prover och få veta lite mer om vad som kommer att ske i framtiden med magen. Blir en spännande tid framöver och om jag ska vara riktigt ärlig så är jag nog lite små rädd. Är inte lätt att inse att man snart är 27 år och mamma. Men det är nog något jag får träna upp under de närmaste månaderna.

Ska hoppa in i duschen nu och göra mig klar för dagen, har även lovat min kära mor att vi ska åka en sväng på rusta, tyvärr måste man hålla det man lovar. Men suget fins då inte där just nu vid halv sju på morgonen.


Kommentarer
Postat av: jenny

Wohoo Ullared here we come!

2010-03-11 @ 09:46:12
URL: http://jennyahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0