En snabbis på stan

Nyss kommit hem från det fruktansvärt onödiga mötet på Arbetsförmedlingen.
Hade jag vetat att det handlade om hur man använder deras hemsida för att söka jobb så hade jag inte ens gått dit, men nu är det gjort och jag hoppas att jag slipper gå dit på ett tag nu.

Efter mötet träffade jag upp Martina, gick och åt lunch på kebabcity, fast vart ingen kebab för min del.
Tog en hamburger tallrik istället och när den var slut åt jag på Martinas kebab tallrik.
Är man hungrig så är man, tänker inte skylla på att jag äter för två för det är bara en klysha.
Jag åt för att jag tyckte det var så jävla gott helt enkelt.

Vart lite spotan shopping, två basic tröjor. En svart t-shirt i längre modell och en vit och svart randig tröja med trekvarts arm.
Skönt med bomull som har mkt stretch, so man kan växa i.

Nu ska jag vila en stund på soffan, låta tvn titta på mig och bara slappna av. Utan min "siesta" fungerar jag inte.

Ha det bra så länge


Kommentarer
Postat av: monic

men villken härlig sida du har ååå den gilla jag..



Och så gilla jag ju dig skarpt ;))



Va rädd om dig stumpan..

Kramar m.

2010-03-03 @ 21:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0