God morgon världen

Usch, hade svårt att ta mig upp i morse. Känner mig trött på all snö och allmänt matt i kroppen.
Förkylningen vill inte riktigt ge med sig så man snorar sig genom nätterna. " herr Neseril " och jag har blivit bästa vänner.

Idag ska jag in på arbetsförmedlingen på något så kallade " gruppmöte".
Har varit på ett sådant möte en gång förrut för flera år sedan och dom är allt annat än givande.
Lär dig skriva CV, gå en skrivar kurs, sök jobb 8 timmar om dagen, bla bla bla. har absolut ingen lust att gå på detta. Men ska jag få igång stämplingen så måste jag.

Hoppas att resten av dagen blir mer givande en denna skit, kanske ska engagera mig i lite spontan shopping.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Shoppa lugnt gumman ;D

2010-03-03 @ 08:29:23
URL: http://jennyahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0