Måndag morgon

Idag börjar en ny vecka med en massa att göra.
Ska börja med att göra mig till en människa och sen bär det iväg till Studievägledaren.
Ska diskutera hur jag ska göra med studierna för att komma in på den utbildning jag vill gå.
Antar att det kommer bli iaf minst 2 år på komvux innan poängen är kompletta.

Efter det ska jag plocka upp min kära mor, storstädning står på listan för hur våran dag kommer att se ut.
Garderobsrensning, dammtorkning och ett febrilt sökande efter källan som gör mig allergisk här hemma. Vaknar med ögon stora som fotbollar, så något är det som ger mig mina allergiska sympton här hemma.

Har bestämt mig för att göra korvgryta idag till middag, så därför måste jag göra en tur till ICA och fylla på kylen lite grann.
Ja det var väl mina planer för idag.

Hoppas ni alla får en trevlig dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0